Resumen de opiniones
Opiniones verificadas por Listae
Las opiniones marcadas con el sello de verificación provienen de reservas efectivas que el restaurante se obliga a publicar sin posibilidad de modificarlas
Buena y tranquila
Buen servicio y variedad
Comida bien presentada. Con sabor pero sin excederse
Dinar familiar
El menjar en general bó. Els plats eren generosos. Pot ser el més fluix les postres, una mica pobres però correctes.
Menció especial pel servei que van ser molt amables i tota l'estona atents.
L'entorn molt bé. I un déu també a les mesures covid.
Repetirem.
Reserva dia 28 d'agost 2021
Satisfactòria
Estupendo como siempre
Muy bien como siempre!
Caliu envolvent
Tot perfecte, menjar, tracte del personal, silenci ambiental, clientela educada que sents com a absent, mesures covid, terrassa amb vistes històriques, una experiència per repetir i per recomanar.
Dinar i servei molt agradable
Vam dinar a la terrasseta,bon menú,excelent servei.hi tornarem al vespre. Imagino que deu ser genial.
Cumpleaños
Sitio bonito
Personal agradable y eficaz
Comida deliciosa
Inmejorable
Los platos espectaculares, la atención genial y el precio muy correcto.
Volveremos
Opinión de tu visita a LA TERRASSA DEL MUSEU
Servicio excepcional
Comida familiar
Hemos ido bastantes veces y como siempre todo perfecto, servicio, comida
